Vi välkomnar två nya kollegor! 🌷

Vi har utökat elevhälsoteamet i rektorsområde E. 
Här kommer en kort presentation:

Hej!
Jag heter Nina Söderström och har börjat arbeta som skolkurator inom område E Vilket innefattar Östra, Västra och Dammlöt skolan. Jag är utbildad socionom, med många års erfarenhet av arbete med barn, ungdomar och dess familjer inom olika verksamheter. Jag kommer att möta er barn och personal inom skolan vilket jag ser mycket fram emot.

Hej.
Martin Svensson heter jag och kommer att arbeta i rektorsområde E (Östra skolan, Västra skolan och Dammlöts skolan)
Jag är socialpedagog och är kopplad till  elevhälsan.
Jag kommer att finnas på de olika skolorna utefter behov.
Så vi kommer säkert ses på någon av skolorna vid tillfälle.
Jag tycker att det ska bli väldigt roligt och givande.
Som det ser ut just nu utgår jag ifrån Dammlötskolan.
Kommer även att vidareutbilda mig löpande under tiden, så vissa tider vissa dagar är jag i annan miljö för kompetensutveckling.
Ser fram emot att ses.